• ✨ ARCHIVE MODE ✨
    The forum has now been set to read-only mode, no new posts, resources, replies etc will not be possible.
    We recommend you join our Discord server to get real-time response: Discord Invite Link

Resource icon

Other Portuguese translation Version 0.46

No permission to download

leeloozete

Active Member
Trusted Support
cara quando é que vai sair uma versão traduzindo as falas dos NPC's?
Opa ^-^
Eu to um pouco enrolado com os estudos, agora to no final do terceiro trimestre e to cheio de prova, mas quando eu tiver tempo, eu faço uma atualização completa ^-^
Espera +ou- umas 3 semanas
Vlw

dfsdfsdfsdfsdf

Starting Trainer
Eu não sei se baixei o link desatualizado é que a versão que eu baixei os NPCs não falam em pt-br se eu tiver baixado a versão erado me manda o link atualizado FLW VLW.

J

jianmingyong

Guest
Eu não sei se baixei o link desatualizado é que a versão que eu baixei os NPCs não falam em pt-br se eu tiver baixado a versão erado me manda o link atualizado FLW VLW.
The reason why NPC do not have translation is due to the fact that they are not translateable currently.

Tornado9797

Content Developer
P3D Developer
Global Moderator
Even though your question was answered, in the future please provide an English translation alongside what you are asking.

Zaxc4782

Starting Trainer
Cara voce dubla o começo mas eu não sei se voce dublou as falas porque,eu quero que tenha um jeito de dublar as falas

J

jianmingyong

Guest
Cara voce dubla o começo mas eu não sei se voce dublou as falas porque,eu quero que tenha um jeito de dublar as falas
We don't have voice actor here :p Why would you want something like this?

J

jianmingyong

Guest
i mean = i want the NPC Transtlation,can you(the creator)make it?
oh well... you didn't provide the translation so I have to use google translate :p
NPC translation require someone who is native on that language to do it.